donderdag 2 oktober 2008

Nieuwe website voor Custo

PERSBERICHT CUSTO: 01/10/2008:
"Custo lanceert vandaag haar totaal nieuwe website mét onlinetest over het nut van een customer magazine

Bij Custo gaat het vooruit. In juli jl. officieel van start gegaan met de eerste 10 leden (zie press release op www........be) presenteert de vereniging van customer media professionals nu een nieuwe webstek, www.custo.be. Een frisse lay-out, knappe foto’s en informatieve teksten die leuk zijn om te lezen… een beetje zoals de magazines van Custo zelf eigenlijk.

Vooral voor bedrijven en organisaties is de nieuwe site extra interessant. Want vanaf nu kunnen zij in een snelle test meteen zien of een customer magazine voor hun onderneming een nuttige investering is. Aan de hand van 7 gerichte vragen worden er tips gegeven aan bedrijven om hun communicatie te optimaliseren.

Verder geeft Custo op deze vernieuwde B2B-site antwoord op veelgestelde vragen over customer publishing, en presenteren ze een geïllustreerd overzicht van de huidige Belgische markt. Men kan er ook gratis het eerste Custo mini-magazine downloaden en makkelijk de gegevens van de verschillende leden terugvinden. Allemaal op www.custo.be."

Waarom plaatsen wij dit persbericht op onze blog? Omdat we bij beshart nu eenmaal van magazines houden. Daar horen ook de goedgemaakte customer (of sponsored) magazines bij. En dus dragen wij elk initiatief ter verdere professionalisering van die sector een warm hart toe.



En ja, misschien ook wel een beetje omdat we zeer trots zijn dat wij deze site hebben mogen maken.
Dankuwel Custo.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen